Co lidem přináší nordic walking?

Prvním přínosem, kterým nordic walking zajisté disponuje, je pochopitelně posilování těla. Zapojeno je hned 90 procent veškerého svalstva na těle. Svaly posílíte vícestranným posilováním. Jinými slovy, pohyb nebude konstantní, což zapříčiní to, že posílené svaly nebudou posíleny nerovnoměrně. Díky nordic walkingu se také zlepší postavení páteře, což se o ostatních sportech říci mnohdy nadá.
Jako zářný příklad uveďme třeba sportovní gymnastiku. Sportovní gymnastika a aerobic mnohdy nezůstávají v tomto ohledu pozadu. Kvůli správnému pohybu páteře se také uvolní napětí ramenních, krčních a mezilopatkových svalů. Vaše tělo bude díky pravidelnému pěstování nordic walkingu ve správné poloze a držení páteře bude ideální. Díky tomuto také předejdete bolestem, jež jsou se zádovým svalstvem a se zády samotnými spjaty.
Nordic walking umožňuje také regulaci zátěže jak horní, tak také dolní poloviny těla. Pravidelným pěstováním této aktivity také dosáhnete toho, že váš metabolismus bude postupem času mnohem lepší. Pochopitelně se vám také zlepší celková koordinace pohybů.
Hole usnadňují pohyb v tom, že ulevíte páteři. Ta potom bude mnohem silnější a dosáhnete větší stability při klasické chůzi. Nordic walking také funguje jako perfektní prevence proti osteoporóze, tedy řídnutí kostí. Stejně tak je tento sport schopen pomoci předejít artróze. Zánik chrupavky je velmi nepříjemný, takže občasné provozování nordic walkingu jistě stojí zato. Díky nordic walkingu také zhubnete. Pokud se začnete také zdravě stravovat, dojdete k harmonickému fyzickému rozvoji osobnosti, s nímž pochopitelně úbytek váhy souvisí. Nordic walking se také doporučuje při rehabilitacích různého typu. Pro svou šetrnost je schopen posílit klouby bez jakýchkoli vedlejších účinků zbytečné bolesti. Klidně lze provozovat i v pooperačních stavech.

Comments are closed.